استفاده از ایمیل مارکتینگ برای پیشرفت وبسایت


استفاده از ایمیل مارکتینگ برای پیشرفت وبسایت

این مقاله رتبه SEO در تمام فوربس ها و رتبه بندی هزاران نفر را دارد. کارشناسان صنعتي در دفاع و جنايت به آنچه که در اينجا گفته شد آمده است. در آخر تعداد New York نظر ساخته شده است. ما یک لانه هورنس را هموار کردیم در نهایت برخی از پایان نامه هایم را تغییر دادم، اما به سایر بخش های آن افزوده شدم. هنگامی که شما انجام می شود، ممکن است بخواهید این نکات را بخوانید، مرگ جستجوگر (قسمت 2)، و این لینک نهایی نیز "نظر نهایی من در مورد من" مرگ "جستجوگرها" مقاله در Forbes "- کن

من در ماه مارس ناهار داشتم با آدام ترکیلدسون، یکی از مشاورین برتر SEO در یوتا و یکی از بهترین ها در کشور.
آدام ترکیلدون، گوره SEO ، مرگ وبسایت جستجوگر را پیش بینی می کند، همانطور که می دانیم

آدام ترکیلدونگ، گوگل SEO ، می گوید گوگل کشتن صنعت جستجوگرها (همانطور که می دانیم)

او چیزی برای من گذاشت که مرا دور انداخت در حال ساختن صنعت جستجوگرفته منسوخ است، SEO در 2 سال مرده است."

من بیانیه ای را در بلاگ من New York گذاشتم و بلافاصله نظرات تکان دهنده دریافت کردم. بسیاری از همکاران خود در صنعت جستجوگرها که می خواستند:

اظهار داشت که آدم بزرگ
ارتقاء خود را
متهم به نوشتن یک عنوان برای "طعمه لینک"
ادعای آدم چطور پوچ بود؟
دیدگاه خود را برای آینده تطبیق دهید و پیش بینی کنید

من اغلب از جمله (به تازگی مجددا ثابت شده) از خلبانان بمب گذار در جنگ جهانی دوم استفاده کردم

"هنگامی که شما بیش از هدف هدف قرار می گیرید، ناپاک فقط سنگین می شود."

توضیح آدم در مورد ادعای او بسیار SEO معنی داشت. من به سرعت خلاصه و اضافه کردن برخی اطلاعات پس زمینه.

"SEO" به معنای بهینه سازی موتور جستجو است.

Email Marketing

جستجوگر داخلی و خارجی وجود دارد. داخلی حدود 15٪ از روند را تشکیل می دهد (من گفته ام که ممکن است در حال حاضر خیلی بالاتر باشد) و این بدان معنی است که سایت شما طراحی شده باشد تا بهترین شیوه های ثابت شده در رتبه گوگل را نشان دهد. جستجوگر خارجی به معنای نوشتن مقالات، انتشارات مطبوعاتی، وبلاگ ها، نظرات و محتوای با کلمات کلیدی "لینک های پیوست شده" به سایت شما است. اکنون به سرعت در حال تغییر است که شامل استراتژی های رسانه های اجتماعی می شود.

SEO به طور سنتی به "کلاه سفید" یا "کلاه سیاه" تقسیم شده است. کلاه سیاه، رفتار بدبینانه ای از بازی کردن سیستم با انجام کارهایی برای ارتقاء رتبه بندی هایی است که گوگل نمی خواهد، و کلاه سفید فقط ظریف است.

اما گوگل چه می خواهد؟ آنها می خواهند محتوای مرتبط و واقعی در اینترنت را که مردم میخواهند به دیگران بگویند و به آنها بگویند. اگر گوگل در هنگام جستجوی شما محتوای مربوطه را به شما ارائه نمی کند، آنها کار خود را انجام نمی دهند.

بنابراین، با تعریف، حتی New York Search Engine Optimization (SEO) http://aviationwebdesign.net"بازی" موتورهای جستجوی گوگل (و دیگران) است تا محتوایی ارزشمند خود را بالاتر از آنچه که اگر به تنهایی به نیروهای وب منتهی شود صرف نظر کند.

گوگل ادام را یک ماه بعد (به روز) با انتشار "پنگوئن" نشان داد که یک نام کدی برای الگوریتم است که رتبه بندی موتورهای جستجو را از شرکت هایی که از طرح ها استفاده می کردند به صورت مصنوعی رتبه بندی خود را افزایش داد. گوگل تصمیم گرفت وزن تأکید خود را از فقط "لینک ها" بیشتر و بیشتر نسبت به رسانه های اجتماعی دوست دارد، سهام، توییت، SEO ، و 1+ (گوگل مورد علاقه واضح) را تغییر دهید. در جهان رسانه های دیجیتال تاکید بر شرح زیر، نظرات ، و همچنین دیدگاه ها.

معنی آن چیست؟

گوگل به فکر کردن بود که اگر به اینترنت شخصی متصل باشید، باید محتوای ارزشمندی داشته باشد. در حال حاضر گوگل به نظر می رسد معتقد است که اگر محتوای شما را با رسانه های اجتماعی ترویج کنید، بیشتر نشانگر محتوای مربوطه است و احتمال فریب دادن آن کمتر است. اگر چه بسیاری از مردم می گویند که اجتماعی نیز می تواند فریب خورده باشد.

خط پایین این است که تمام تلاش های جستجوگر خارجی غیرقانونی است:

نوشتن، طراحی، ضبط یا ویدئو کردن محتوای واقعی و مرتبط که به نفع کسانی است که جستجو می کنند.

اگر شما محتوا را تولید می کنید New York و آن را در سراسر وب ارتقا دهید و به محتوای خاص خود پیوند دهید، بدیهی است جعلی است. (و این اساسا بخش بزرگی از تاریخ صنعت جستجوگرها، چه سیاه و چه سفید است.)

و هی، من خودم آن را انجام داده ام. این همان چیزی است که آدم را برای اولین بار ملاقات کردم.

این بازاریابان بیش از حد تهاجمی NYCاست که همیشه برای همه آن را خراب می کند. مامان، بیایید ببینیم ... تبلیغ کنندگان دروغین، فروش تلفنی در هنگام شام با شماره گیر پیشگو، فکس ناخواسته، اسپم ایمیل، در حال حاضر SEO.
پوشش "همه بازاریابان دروغگو هستند: پ ...

پوشش از طریق آمازون

این مجموعه غدین بود که گفت "همه بازاریابان دروغگو هستند"، من یک بازاریاب هستم، بنابراین می توانم این را بگویم. من فکر می کنم این بدان معنی است که اگر شما مجبور به تبلیغ زیاد برای تغییر دادن ادراک هستید، احتمالا "ادغام شده" است. رسانه ها فکر می کنند، کمبود تبلیغات در مورد میوه ها و سبزیجات و مسابقات کنونی ریاست جمهوری.

آدم به من گفت که به سختی در مورد پیوندهای دیگر، در مورد معیارهای تعامل در سایت شما است.

این در مورد "سهام" اجتماعی است، و شما نمی توانید جعلی (به راحتی). در حال حاضر با تغییرات اخیر سیاست، گوگل می داند که هر SEO یک بار خود را در قلمرو اجتماعی باز می کند. آنها قادر خواهند بود تا افراد جعلی را بگویند. فیس بوک FB + 0٪ در حال حاضر می داند. آدم یک آزمایش را با ایجاد 1000 حساب جعلی یک سال پیش انجام داد، اما امروز همه آنها را ب

نوشته شده توسط مدیر | رپورتاژ آگهی
| next page | next page